Zagrebački restoran Takenoko na portalu Dobra hrana predstavio je svoju novu protuepidemijsku mjeru, gastro maske koje su veću ušle u značajan broj europskih hotela i restorana. Riječ je o zaštitnim maskama od tvrde plastike koje osoblju omogućavaju sigurnu a ugodniju komunikaciju s gostima, jer se mogu dezinficirati, diskretne su, gotovo su nevidljive, ne griju lice i ne izgledaju kao medicinska oprema.
Ove maske, zaštićene pod imenom GastroMask, izum su austrijske firme Hotelausstattung Schranz GmbH koja u Koruškoj radi od 1976. godine. Specijalisti za proizvodnju hotelske posteljine, stolnjaka i druge tekstilne opreme, gastro maske počeli su proizvoditi kao odgovor na krizu izazvanu pandemijom korona virusa. “Korona je preokrenula naš biznis naglavce i početkom ožujka 2020. smo prebacili proizvodnju na perive tekstilne maske za lice. Sada kad se gastronomska i hotelska industrija u Europi polako ponovno otvaraju, svi se pitaju kako riješiti pitanje rizika da osoblje zarazi goste. Jednokratne platnene maske odlična su zaštita od širenja virusa, ali izrazi lica vašeg osoblja nestaju iza njih,” objašnjavaju na svojoj web stranici. Budući da se značajan dio komunikacije u ugostiteljstvu odvija neverbalno, gestama, govorom tijela, izrazom lica, standardnim maskama gubi se gomila nužnih informacija i gosti dobivaju lošije iskustvo za svoj novac. “To posebno važi za restorane, gdje se hrana prodaje smiješkom i prijaznim izrazom lica, što je s maskom na licu puno teže.”
Tražeći rješenje za masku koja bi štitila goste a ne bi skrivala lica konobara, sommeliera i barmena, u Hotelausstattung Schranzu došli su na ideju o plastičnim maskama koje tehnički štite kao viziri, samo su estetski puno prihvatljivije. Zasad se nove Takenokove maske čine kao dobro rješenje za restorane.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.