Hrvatski zavod za javno zdravstvo u ponedjeljak je objavio novih jedanaest mjera kojih se lokali moraju pridržavati u prodaji hrane u dostavi ili drive-in prodaji. Nakon što je Državni inspektorat uglavnom neopravdano na 30 dana zatvorio dvadesetak restorana u Hrvatskoj, pokazalo se da na razini državne uprave zapravo ne znaju po kojim uvjetima restorani tijekom karantene smiju raditi. Direktor Zavoda za javno zdravstvo Krunoslav Capak za HRT je rekao da Krizni stožer počinje iduću fazu, postupno popuštanje mjera. Do otvaranja, ugostiteljski lokali radit će po slijedećih 11 pravila.
Zabranjeno je usluživanje jela, pića i napitaka u samom objektu
Naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta.
Potrebno je osigurati pridržavanje najviših higijenskih standarda te držanje razmaka ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od 2 metra između kupaca, prodavača i kupca te prodavača međusobno ukoliko jedan naplaćuje a drugi izdaje
Preporuča se gdje nije drugačije uređeno, postavljanje pregrade/zaštite pleksiglasa ili drugog dezinficijensima perivog materijala kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača
Ukoliko je moguće, preporuča se plaćanje beskontaktnim karticama
Za postupak plaćanja gotovinom preporuča se da kupac najprije stavi novac na pult i potom uzme izvraćeni ostatak a nakon svakog kupca se pult dezinficira
Proizvod (napitak, obrok i sl.) treba naručiti i platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta izdavanja/preuzimanja narudžbe (odnosno da jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno) ukoliko to nije moguće organizirati, prodavač mora obavezno dezinficirati površinu/pult na kojem se vrši naplata i izdavanje narudžbe između te dvije aktivnosti
Osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze vidljiva mjesta.
Ukoliko je moguće preporuča se osigurati protočnost kupaca na način da su odvojeni ulaz/prilaz od izlaza/odlaska
Na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri fizičke udaljenosti
Ako je organiziran drive poštivati mjere navedene pod točkama 3, 7. i 10.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.