Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Njemačka firma reklamira jogurt s Gin&Tonicom. Ljudi su bijesni

jogurt-gin-tonic

Krajem rujna prošle godine, njemačka mljekarska kompanija Müller potiho je najavila da će u svoju liniju light jogurta dodati dva nova okusa. Osim uobičajenih voćnih okusa poput jagode i višanja, uveli su kremu od rabarbare, i sorbeto od limuna, no jedna je najava izazvala neočekivane reakcije.

Müller je u ponudu uveo nova pakianja jogurta inspirirana Gin&Tonicom, s okusom ružičastog gina i bazge. Direktor marketinga dao je naizgled logično objašnjenje: “Gin je jedno od najomiljenijih pića i ljudi sada u njemu mogu uživati s jogurtom s malo masnoća, puno proteina i nula dodanog šećera,” rekao je. I samo 0,5 posto alkohola, otprilike koliko sadrži i bezalkoholno pivo. 

Onda se jogurt s ginom polako počeo pojavljivati na policama trgovina u nekim europskim gradovima, ne izazivajući gotovo nikakvu pažnju. Tek sada, kad su na televiziji u udarnim terminima krenule reklame za Gin&Tonic jogurt, emocije su se uzburkale. Malo je reći uzburkale. Ljudi su bijesni.

Prvi su se na Twitteru javili liječnici, koji upozoravaju da već imamo dovoljno problema sa alkoholom i da ga se ne smije prodavati pod zdravu hranu. Neki liječnici prozvali su trgovce koji prodaju Müllerov G&T jogurt, neki su tražili od televizija da uklone reklame. No, ljudi su onda postavili pitanje treba li zabraniti i čips s Guinnes pivom i sladolede s grožđicama natopljenima u rum. Većina je ljudi bila samo zbunjena činjenicom da smo, eto, sada dobili jogurt s Gin&Tonicom, komentar koji je najčešće pratio emoji koji povraća.

Ovo nije prvi put da proizvođači hrane pokušavaju iskoristiti trend gina. Prije tri godine britanski lanac supermarketa Sainsbury’s najavio je da uvodi grčki jogurt s okusom gina i limuna s 0,5 posto alkohola, nakon što je već prodavao jogurt od ružičastog grejpa s ginom. Svi ti proizvodi ciljaju mlađu publiku, koja traži zanimljivosti i nove okuse, trendi proizvode i iznenađenja. No, banalno eksploatiranje trendova bez razumijevanja konteksta očito ne funkcionira ni u masovnoj proizvodnji hrane. Ljudi očito ne vole da ih za doručak podsjeća na ono što su radili prošle noći.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.