Svakom gostu vjerojatno ide na živce dok ulazeći u hotelsku sobu mora tražiti mjesto na zidu gdje će umetnuti karticu. Jer bez toga nema svjetla ni televizora.Hoteli su izmislili sustav povezanosti struje i umetanja kartice, kako bi smanjili potrošnju energije: gosti često zaboravljaju ugasiti svjetlo kad odlaze iz sobe, što hotelu, kad se sve zbroji, nabija velike nepotrebne troškove.
U Ohli su taj problem riješili inteligentno i senzibilno. Bijela kartica umetnuta je u prekidač kraj vrata, tako da gost čim se čekira, ulazi u već osvijetljenu sobu u kojoj svi električni aparati rade. Svjetlo i televizor nisu, dakle, povezani s vašim ključem. Kad gost napušta sobu, osoblje koje dolazi pospremiti sobu samo blago pomakne karticu za svjetlo, tako da se struja ne troši bez veze, a gost po povratku u sobu vrati karticu za struju u prvobitni položaj.
Ovo je samo jedan od korisnih detalja u vrlo dobrom hotelu Ohla u ulici Leitana, u centru Barcelone (postoji i Ohla u lijepoj četvrti Eixample).
Ohla je design hotel sa 74 sobe i pet zvjezdica u neoklasicističkij palači podignutoj 1926. godine, koja je svojedobno služila kao robna kuća, ali i kao policijska stanica. Ohla nije ultimativno luksuzni hotel, no servisom i osjećajem za detalje ostavlja izvrstan dojam.
Pri čekiranju, čim smo sjeli, recepcionar nas je ponudio vodom i vrlo solidnom cavom (Torello Gran Reserva). Zatim nas je concierge odveo do sobe od nekih tridesetak kvadrata, s velikim televizorom i luksuznom kupaonicom; kupaonica i svi njeni elementi ( ručnici , kozmetika) uz sam madrac, glavna su ogledala dobrih hotela..
Ohla, uz uobičajeni hotelski restoran, ima i Michelinov restoran Caelis (jedna zvjezdica) te prilično dobar vinski bar Vistro, gdje bellotu režu na šanku, pred gostom. Posebna je atrakcija Rooftop Bar s bazenom na osmom katu, s kojeg se pruža fantastičan pogled na Barcelonu.
Osobito važna Ohlina značajka je efikasan i nenametljiv servis. Osoblje je na svim razinama dobro koordinirano. Primjerice, u Ohli vam se ne može dogoditi da vam sobarice lupaju na vrata ili čak ulaze u sobu u devet ujutro, ako ste na kvaku zaboravili staviti znak Do not disturb. Što se redovito događa u skoro svim našim hotelima, uključujući mnogo skuplje od Ohle. U Ohli vam neće isključiti struju u sobi ako par minuta zakasnite s check outom, kao što se nama prije dva tjedna desilo u jednom od najluksuznijih domaćih hotela. Jučer smo u Ohli ostali do 12 i 15, premda smo sobu morali napustiti do 12. I sve je u sobi normalno radilo.
Room Service je brz i efikasan: od trenutka narudžbe pa do posluživanja buteljke propisno rashlađenog godella, prošlo je pet do šest minuta.
Budući da smo imali puno vremena izmedju check outa i odlaska na aerodrom, popodne smo, naravno, proveli u sunčanoj i toploj Barceloni. Ljubazna recepcionarka nam je predložila da prtljagu ostavimo u sobi, te da će nas prtljaga čekati kraj recepcije kad se vratimo. To jest standardna procedura u five star hotelima, ali se kod nas rijetko primjenjuje.
Kad smo se popodne vratili u hotel, concierge je odmah nazvao taksi za aerodrom, dok je bellboy odnio stvari u taksi. Tako treba izgledati postupak ispraćaja gosta u hotelu s pet zvjezdica.
Ohla, koja se nalazi na idealnoj lokaciji u ulici Leitana, jednoj od poveznica između mora i strogog centra grada, nije skupa ni po hrvatskim kriterijima. U ovo doba godine noćenje košta između 160 i 220 eura, što je za tako dobru uslugu i toliko praktičan položaj (do niza restorana i do glavnih shopping zona ide se pješke) zaista nije mnogo. Okej, logično je da su uslijed godinu dana demonstracija cijene u Barceloni sada niže nego ranije, no Ohla predstavlja zaista odličnu vrijednost za novac.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.