Jučer su nam u Laurusu rekli da im je najprodavanija roba bijela riba po kilogramu. Drugo mjesto zauzimaju steakovi. I jedno i drugo je logično, s obzirom na činjenicu da je opatijski Laurus kombinacija klasičnog ribljeg restorana i zahtjevnije roštiljarne, s dobrim izborom govedine i teletine (i nekoliko slasnih jeftinijih stvari poput janjećih kobasica).
Neobično je, međutim, da je treći najprodavaniji Laurusov proizvod degustacijski meni od četiri slijeda. Degustacijski meniji glavne su zvijezde drukčije, kompliciranije koncipiranih restorana: Laurus nije i ne želi biti fine dining i to je sasvim racionalna odluka. Međutim, Laurusov degustacijski meni široko je popularan jer predstavlja jako dobru vrijednost za novac.
Jelovnik od četiri slijeda košta 320 kuna, a sadrži barem dva do tri jela koja se temelje na vrhunskoj bijeloj ribi i rakovima. Sinoć su se tako u Laurusovu tasting meniju našli carpaccio od kovača, koji je još jednom pokazao da je šanpjer zbog svoje specifične teksture, zapravo ukusniji sirov nego termički obrađen, pa njoke u umaku od svježih vrganja i malih škampa, koje funkcioniraju kao plemenitija verzija comfort fooda, pa sjajna gregada od škrpine (riba u glavnom jelu varira zavisno od nabave: škrpinu može zamijeniti grdobina ili brancin). Kao pozdrav iz kuhinje dobili smo finog, slatkog , sasvim blago zapečenog škampa, da bi tasting menu prirodno završio desertima.
Vinska karta obuhvaća većinu važnih istarskih vinara, od Fakina do Claija i druge značajne hrvatske proizvođače, kao što su Tomac i Korak, kao i par posve neobičnih vina poput Oremusova suhog Tokaja napravljenog od pušipela (na etiketi, razumljivo, piše furmint, što je mađarska riječ za pušipel/šipon). Na stolovima se nalazi Chiavalonovo organsko ulje. Optimalno pogođen odnos cijene i kvalitete, plus impresivan pogled na Kvarner, plus profesionalni servis, i jučer su napunili Laurusovu terasu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.