Kad je Barilla 2016. predstavila svoj 3d printer za printanje tjestenine, svi su mislili da je riječ o ambicioznom marketinškom potezu za promociju brenda. Ali Barillina venture investicija u tvrtku Blu 1877 koja želi inovirati cijeli sistem prehrambene industrije, bila je više od reklamnog stunta.
Kako javlja FoodWeb, kompanija je na stranici BluRhapsody počela internetsku kampanju za svoje eskluzivne printane tjestenine koje bi u prodaji trebale biti u veljači 2020. godine. Reklamiraju pet oblika pod nazivima Atomo, Vortipa, Snoflake, Sfera i Salix. Ukupno ih imaju 15, a mogu printati i oblike po narudžbi. Svaki od pet oblika u prvoj seriji dizajniran za specifičnu vrstu umaka.
Tjestenina se printa na narudžbu i u bilo koji dio svijeta dostavlja svježa, smrznuta, pakirana u suhi led. Svaka tjestenina može se printati u različitim bojama. O cijenama se zasad samo nagađa, kao i o tome da će se tjestenina prodavati na komad a ne u paketima, i da će koštati između 50 i 100 eura. U svijetu zaista postoji određeni broj restorana čija one-percent klijentela to može financirati, ali trenutno se zapravo ne zna kako Barilla svoj novi proizvod namjerava pozicionirati na tržištu. Riječ je, naravno, o najvišoj razini kvalitete koju Barilla može proizvesti, ne o tjesteninama kakve prodaje u Hrvatskoj.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.