Na Krku se ovaj vikend održao Krk Music Fest, na kojem su organizatori naglasili gastronomski dio programa. Od 21. do 23. lipnja posjetitelji su imali priliku poslušati Josipu Lisac i Frajle, te zaviriti u street food market, dio rive namijenjen hrani koja se jede s nogu. Ukupno desetak štandova nije ponudilo ništa spektakularno, ali više od očekivanog s obzirom na redovnu ponudu grada Krka, koja ne odmiče puno od masnih kebaba. Nažalost, miris vrelog ulja uvukao se u krčke zidine i teško ga se riješiti pa su ovakvi street food projekti zaista hvalevrijedni. I najbolje oružje protiv pržene tradicije.
Glavnu riječ su imali strani ugostitelji, uglavnom iz Austrije i Slovenije, koji imaju iskustva s ovakvim manifestacijama. Mobilni štandovi bili su poredani uzduž mola, stvarajući dojam piratske tržnice s hranom iz cijelog morskog svijeta. To je i ostalo samo na dojmu, jer je ponudom dominiralo meso, pa nije bilo prilike pojesti nešto iz mora iako se sve održavalo na otoku.
Ipak, argentinska Picada je bila izvrsna, sočna, premazna domaćim BBQ umakom, iznad svakog očekivanja za generalno prosječno jelo. Puno smo više očekivali od “karipske” tortilje koja je trebala i mogla puno više. Punjena rižom, grahom, mljevenim mesom, začinjena korijanderom…na tome je ostalo, što je i dalje druga dimenzija u odnosu na obelix sendviče po starom dijelu grada.
Palačinke, burgeri, churittosi i slično, upotpunili su ostatak ponude i gastronomski probudili ovaj zaspali otočki grad. Navodno bi se ista ekipa ponovno trebali pojaviti na idućim feštama, za što definitivno držimo fige. Zainteresiranost lokalaca i turista je velika, redovi konstantni, što možda potakne domaće ugostitelje da izraze kreativnost i prilagode se urbanijem konceptu koji i na Krku očito može biti uspješan.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.