DestilerijaLone Wolf Spirits, koja odnedavno pakira Gin&Tonic u limenke za prodaju u supermarketima i na ulici (cijena je 30-tak kuna), u Londonu je lansirala nepogrešivu marketinšku kampanju za dizanje svijesti o brendu. Na stanicu podzemne željeznice Old Street postavili su misteriozne automate koji od 24. siječnja popodne dijele besplatno piće. Ipak, nije baš tako jednostavno. Strojevi dijele Gin&Tonic samo par sati dnevno. I to na žetone. Da bi dobili žetone, ljudi moraju tvitati @LoneWolfSpirits i hashtag #TheWolfOfOldStreet.
https://www.instagram.com/p/BYf7EVpjejL/?taken-by=lonewolfspirits
Ideja je došla iz laboratorija marketingaša koji rade i za Brewdog, pankerske pivovare koja je kupila Lone Wolf. Inspiracija im je bilo 18. stoljeće, doba teške prohibicije uvedene jer su ginovi, točnije njihove preteče, bili toliko loš i toliko su se pili da su ljudi masovno umirali od njih, odatle ginov nadimak Mother’s Ruin. Zbog prohibicije, ginovi su se kupovali kroz tajne prozorčiće na gostionicama, na koje podsjeća i otvor današnjih Lone Wolfovih automata u londonskom metrou. Direktor Lone Wolfa Doug Bairner tvrdi da su im za usavršavanje gina trebale 192 destilacije. Koktel ima 8,8 alkohola i “savršen omjer gina i tonika”.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.