RTL televizija već neko vrijeme vrti reklame za novu sezonu Večere za 5. Kandidati se mogu prijaviti telefonom ili ispunjavanjem web upitnika, gdje ih, među ostalim, pitaju je li im kuhinja odvojena od drugih dijelova stana i kako bi ocijenili vlastite kulinarske vještine. Ta su pitanja neuobičajeno razumna u usporedbi sa sadržajem tog krajnje frivolnog, nerijetko vulgarnog reality showa, koji se zadnjih nekoliko godina nije snimao. Večera za 5, gdje se petero kandidata koji kuhaju u svojim stanovima bore za tjednu pobjedu, u hrvatskom je izdanju imala dva glavna problema.
Prvo, u toj je emisiji, kulinarski gledajući, skoro sve bilo pogrešno, a često i nutricionistički pogubno. Kritična masa kandidata pokazala je da ne poznaje neke osnovne namirnice poput svinjskog lungića, kozica pa čak i nekih vrsta voća. O upornom korištenju najgorih industrijskih smrznutih sastojaka u vrijeme kad su bili u sezoni i tretmanu namirnica u kuhinjama da ne govorimo. Drugo, producenti su pokušali postići višu gledanost izazivanjem fejkane napetosti i nesnošljivosti između kandidata, što je redovito završavalo jadnim kvazimelodramatskim efektima.
Pa je tako Kuhinja za 5 uz Jezikovu juhu postala uvjerljivo najgori kuharski reality na hrvatskim televizijama. S obzirom na to da je za novu sezonu Večere za 5 zadużena produkcijska kuća OHT, specijalizirana za najniže TV formate poput Shopping kraljice, bojimo se da će nova sezona Večere za 5 biti još manje gledljiva (i jestiva) od prethodnih.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.