Zadnji smo put Konzum na Kvatriću posjetili negdje poslije lanjskog Uskrsa, kad je Agrokorova kriza divljala punom snagom. U dućanu nije bilo previše kupaca, a nije bilo ni osobito mnogo robe, osim stotina stručaka neprodanog mladog luka očito nabavljenog zbog Uskrsa, po kojem je cijeli dućan antipatično vonjao. U međuvremenu smo redovito kupovali u upmarket Konzumu u Radničkoj, koji je uspio ostati najbolji supermarket u Zagrebu, te povremeno u malim Konzumima u Bužanovoj i Rendićevoj, koji su u katastrofalnom stanju.
Konzum na Kvatriću trgovina je srednje veličine, na dvije etaže, koja je svojedobno bila namijenjena i prodaji relativno luksuzne robe, od čega je ostalo ponešto dimljenog lososa i konzerviranih tartufa. Police su bolje popunjene nego lani, uz vidljive praznine na sektorima piva, gdje je izbor trećerazredan, u vitrini sa suhim mesom (pretpostavljamo da je svježe meso bilo rasprodano), te na voću i povrću, gdje je stanje zaista ružno usprkos ponešto južnog voća. Većina povrća, nażalost, izgleda kao ostaci s tržnice.
Zanimljivo je kako se ne sjećamo da smo bilo gdje vidjeli toliko proizvoda na akcijama: od Kindera, preko MVitie’sa, preko Kraša do raznih Agrokorovih artikala, sve je na ovoj ili onoj rasprodaji, tako da imate osjećaj kao da se dućan preksutra zatvara. Što nije osobito ugodno. No, osim uvelog povrća, ponešto praznih stalaža i pretjeranih akcija, najneugodniji su redovi. Konzum na Kvaternikovu trgu, kao i neki drugi Konzumi slične veličine, dizajniran je izrazito neprijateljski prema kupcima, jer dopušta formiranje samo jednog reda, u kojem je u nedjelju moralo stajati dvadesetak ljudi. Neki su, naravno, odustali. Konzum na Kvatriću mjesto je gdje zaista ne želite kupovati ako baš ne morate. No, kako je Lonia s druge strane ceste, na početku Vlaške, još teži slučaj, Konzum na Kvatriću ponovo je pun.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.