Gotovo svih jedanaest dana drugog izdanja Zagreb Burger Festivala u Zagrebu je vrijeme bilo grozno. Činilo se da će ovogodišnji festival hamburgera, iako bitno jači i bolje organiziran od lanjskog, doživjeti debakl zbog nepravednih meteoroloških uvjeta. Ali čim se prvoga dana nebo neznatno razvedrilo, što znači da je kiša padala umjereno a ne monsunski, pred kućicama na Strossmayerovom trgu stvarali su se dugi redovi. I tako je bilo do kraja festivala. Ukupno je, prema priopćenju organizatora, Zagreb Burger Festival ove godine posjetilo 170.000 ljudi. Što znači da popularnost hamburgera unatoč jednoličnoj i zapravo prosječnoj ponudi na toj sceni, još nije ni blizu vrhuncu. Vjerojatno neće ni biti još nekoliko godina, jer važnost ulične hrane, a posebno većih evenata ovog tipa na otvorenom, samo raste. Ove godine na Zagrebu Burger Festivalu nastupali su burger barovi i pubovi iz Zagreba, Fažane, Pule, Splita i Dubrovnika. O ljudima koji stoje iza nekih od najpopularniijh hrvatskih burger barova i franšiza možete čitati OVDJE.
Ako se iz pregleda koji je ponudio ovogodišnji festival mogli izdvojiti trendovi, onda su to veći fokus na kvalitetu i porijeklo mesa (ili barem glasnije marketiranje hamburgera na taj način), potraga za specifičnijim recepturama i veći trud oko kućnih umaka, i drugih pripravaka. Neki ugostitelji shvatili su da će status i cijenu na tržištu na kojemu svaki lokal sa smrznutim mesom tvrdi da ima vrhunske gourmet hamburgere, održati samo ozbiljnim ulaganjem u kvalitetu svakog elementa hamburgera, od mesa do peciva i priloga, što u Hrvatskoj nije jednostavno. Još je uvijek, nažalost, previše onih koji misle da je najbitnije da govedina za njihove hamburgere što dulje odležava.
Prema mišljenju posjetitelja, koji su tijekom cijelog festivala mogli glasati za najbolje burgere, apsolutni pobjednik ovogodišnjeg Zagreb Burger Festivala je Mason, istarska franšiza Ivana Zidara, bivšeg učenika pariške škole Paul Bocuse. Mason je na festival došao sa svojim najpoznatijim burgerom Špaleta koji se radi od gotovo zaboravljenog tradicionalnog istarskog proizvoda sušene svinjske plećke, burgerom od goveđeg jezika s Dolca kao posveti Zagrebu i Back To Basic duplim burgerom s minimalnom količinom dodataka. Masonovi burgeri mogu se jesti u desetak beach barova u Hrvatskoj, a tijekom cijele godine u pulskom Shipyard Pubu. “Zagreb Burger Festival pokazao se kao odlično mjesto promocije i dobre zabave. Donio nam je brojne pregovore s mogućim poslovnim partnerima koji su spremni pripremati gourmet burger, a mi i dalje tražimo one koji će ga pripremati s ljubavlju. Željeli bismo se proširiti na sve veće hrvatske gradove i ponuditi burgere koji su prepoznatljivi po sastojcima s određenog područja na kojem se nalaze u ponudi i to kao vrhunski gurmanski specijalitet”, rekao je Ivan Zidar. Zagreb Burger Festival, sa svojim lako proširivim i očigledno dobro pogođenim konceptom, Zagreb Burger Festival polako se pozicionira kao jedan od najvažnijih food festivala u Hrvatskoj, događaj koji otvara sezonu ulične hrane u Zagrebu koja kulminira Adventom. Organizatori festivala, kreativna agencija Kokoš ili jaje, trenutno pripremaju svoj flagship festival, Fuliranje na zagrebačkom adventu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.