Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Starbucks se u utorak suočio s bojkotom Trumpovih pristaša. Onda je došlo do preokreta

Američka poslovna zajednica počela se buniti protiv zabrane ulaska izbjeglicama iz većinski muslimanskih zemalja u Ameriku. Među prvima i glasnijima bio je direktor Starbucksa Howard Schultz, koji je u skladu sa svojim imidžom “osviještenog kapitalista” na zabranu reagirao najavom da će u Starbucksovim lokalima u svijetu zaposliti 10.000 izbjeglica. Prema priopćenju koje je objavio na web stranici Starbucksa, ovaj potez za Schulta je pokušaj alarmiranja javnosti. 

“Živimo u vremenu bez presedana, u kojemu svjedočimo kako se dovode u pitanje savjest naše zemlje i obećanje američkog sna. Ova nesigurna vremena zahtijevaju mjere i komunikacijske alate koje smo koristili u prošlosti”. Starbucks je najavio plan zapošljavanja izbjeglica u idućih pet godina, počevši od američkih lokala. 

Howard Schultz u Starbucks je osnovao kao firmu koja će biti poznata po modelu takozvanog etične maloprodaje i u poslovnoj si je zajednici stvorio nišu kao neka vrsta društvenog aktivista među predsjednicima kompanija. To mu je donijelo nešto podsmijeha i poneku optužbu za licemjerje zbog neizbježnih etičkih propusta u golemom globalnom sistemu kakav je Starbucks i kritike da “politizira kavu”. Za razliku od Sergeya Brina, Marka Zuckerberga ili Satye Nadelle, Schultz ovih dana ne može davati izjave o svojim useljeničkim korijenima, ali je često isticao svoje skromno porijeklo i odrastanje u siromašnoj obitelji u socijalnim stanovima u Brooklynu, kao motiv svoga filantropskog pogleda na svijet. Schultz će u travnju vođenje kompanije prepustiti predsjedniku Kevinu Johnsonu, tako da je ovo možda i jedan od njegovih zadnjih značajnih poteza. Kupci su odmah reagirali, pristaše Donalda Trumpa pozvali su na bojkot Starbucksa. Hashtag #BoycottStarbucks trendao je na Twitteru u utorak popodne dok su se pristaše i protivnici Schultzove najave svađali. Mnogi Trumpovi pristaše očekivano su optužili kompaniju da zapošljava izbjeglice umjesto američkih branitelja, jer ne znaju ili im nije dovoljno alterantivna činjenica da Starbucks odavno ima program pomoći veteranima i od 2013 provodi plan zapošljavanja 10.000 branitelja i njihovih supružnika u Starbucksu do 2018. Sve u svemu, kampanja za bojkot Starbucksa nakon nekoliko sati izazvala je protuudar i hashtag “boycottstarbucks na Trending listi zamijenio je “drinkstarbuckstofight bigotry. Starbucks je sada jedan od brendova američkog otpora tiraniji Donalda Trumpa. Vidjet ćemo kako će se ovaj dan odraziti na prodaju.

Povezane vijesti

aviation-gin

stella

svijet-vina

Starbucks se u utorak suočio s bojkotom Trumpovih pristaša. Onda je došlo do preokreta

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min