S orguljama postavljenima u Torontu, Hendrick’s Gin je svoje viktorijanske marketinške inspiracije digao na novi level. The Cucumber Organ of Remarkably Glorious Auditory Nirvana, skraćeno CORGAN, instrument je napravljen od antiknog Bennet instrumenta iz 1860 i rijetkih Carter-Heat kotlova. Prema objašnjenju ovog proizvođača gina, orgulje sviraju tako što “svaki od 49 krastavaca prenosi električnu energiju iz prstiju orguljaša”. CORGAN u shopping centru u Torontu sviraju “najodlikovaniji gradski orguljaši”, zabavljajući kupce božićnim pjesmama i songovima iz mjuzikala, a prate ih “cucumber carolers” koji dijele krastavce umotane kao darove i crvene ruže, simbole Hendrick’sa.Naravno, svaki prolaznik je pozvan na čajanku na kojoj se iz minijaturnih porculanskih šalica pije gin&tonic.”Obećavamo da se nećemo uvrijediti kad zurite u nas i čudno nas gledate, i ako mislite da smo bizarni, to ponosno prihvaćamo”, izjavio je Hendrick’sov brand ambasador u Kanadi Alvim Ramchurn.