McDonald’s je uvijek živio od te vrste kulturne aproprijacije. Iskopavao okuse i značenja hrane koju smo voljeli kao djeca i ubacivao ih u svoju marketinšku mašineriju. Okusi Kraš Napolitanki u sladoledu, tostevi za doručak i pite s jabukama u bezosjećajnoj ulančanoj izvedbi tog lanca ne izazivaju osjećaje kakve te jestive kapsule nostalgije u nama izazivaju inače, ali čini se da dobro funkcioniraju kad je McDonald’s odlučio dirnuti u svetinju – kruh s Nutellom. Brand Eating javlja da je McDonald’s u Italiji upravo lansirao novo jelo Sweety – topla peciva s Nutellom, jednu od rijetkih junk kombinacija iz djetinjstva koju ljudi nastave jesti cijeli život.
https://www.instagram.com/p/BMr8FyvAisF/?taken-by=dinospd
Nutella se zadnjih godina suočila sa sličnim problemima kao McDonald’s ili Coca Cola. Desetljećima omiljeni proizvod milijuna, postala je simbol loše prehrane, izgubila status hrane za djecu i završila kao primjer štetnosti zasićenih masnoća i korištenja palmina ulja. Ali sudeći prema McDonald’sovim reklamama svaka priča o Nutelli prestaje kad se namaže na topli kruh. Talijani su oduševljeni, komentatori na internetu čude se kao i mi. McDonald’s Nutellu s kruhom servira u klasičnom pecivu i kutiji za hamburger, s debelim slojem Nutelle zapečene na grillu. Sweety se prodaje u Mc Cafeu. Nije baš jasno zašto bi netko išao u McDonald’s da bi jeo kruh s Nutellom, ali takva su pitanja očigledno suvišna za lanac koji je u Rusiji upravo lansirao Trump burger
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.