“Možete uložiti žalbu,” slegnula je ramenima ljubazna službenica na check inu Ryan Airova leta za Gironu, nakon što nam je naplatila dodatnih 110 eura (55 eura po karti) za čekiranje prtljage. Objasnila nam je da moramo posebno platiti čekiranje, jer se nismo elektronski čekirali.
Rekli smo gospođi da već jesmo platili čekiranje prtljage kad smo kupovali karte, ali da nam Ryan Air nije poslao opciju za elektronsko čekiranje, premda su nam napisali da će elektronsko čekiranje biti moguće najkasnije osam sati uoči leta. I tako nam je Ryan Air dvaput naplatio jednu te istu uslugu, uz opciju žalbe. Gospođa s check ona utješno je dodala “To se s njima događa, možda vam i vrate novac kad uložite žalbu.”
Ryan Air je i jutros na letu FR 2280 iz Zagreba za Gironu pokazao da se radi o gusarskoj aviotvrtki, koja svoj globalni uspjeh među ostalim duguje i krajnje nekorektnim poslovnom praksama.
Općenito gledajući, od nečistoće u avionima do ekscesa poput našeg jutrošnjeg dvaput naplaćene prtljage, Ryan Air definitivno spada u najgore avioprijevoznike na svijetu. Logično je zapitati se zašto smo onda putovali Ryan Airom?
Pa zato što danas nije bilo ni jednog drugog izravnog leta iz Zagreba za Barcelonu ili bilo koji drugi katalonski grad.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.