“Dečki u kuhinji već se klade u što će se Frida pretvoriti za dva mjeseca,” rekao nam je jutros jedan poznati zagrebački restorater dok smo na terasi Kaptol Centra gledali crnu drvenu ploču na kojoj piše pizza, panuozzo napoletano.
Frida, nazvana po hitu Psihomodo Popa, otvorena je prije tri godine. Prvo je imala dosadni jelovnik opće prakse koji nije privukao puno gostiju. Zatim je u Fridu došao talentirani i tehnički više nego kompetentni chef Marko Jantolek, koji je sastavio ozbiljan sezonski bistronomski meni s nekoliko vrlo uzbudljivih jela.
Jantolek je, nažalost, vrlo brzo otišao iz Kaptol Centra a restoran je uz njegov sofisticirani meni, počeo nuditi jednostavne gablece.
Par mjeseci kasnije, u svojoj idućoj inkarnaciji, Frida se pretvorila u pomalo bezličnu zalogajnicu, jednu od stotinjak sličnih u Zagrebu. Da bi sada, eto, pekla pizzu i panuozzo.
Frida je, dakle, u tri godine promijenila četiri do pet koncepcija. Dinamo je u sličnom vremenskom razdoblju promijenio tri trenera (one trenere koji vode ekipu u međurazdoblju smjena starog i imenovanja novog trenera ovdje ne računamo)
Što znači da je Frida doslovno promijenila više gastronomskih orijentacija nego Dinamo trenera. Konzistentnost, upornost ali nadasve promišljena gastronomsko-financijska koncepcija osnove su uspjeha bilo kojeg restorana. Restoran koji se u tri godine četiri do pet puta mijenjao, kkji god da su biko razlozi, ne može izgraditi identitet i prepoznatljivost. Pa nema puno šanse za uspjeh.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.