Jedan je par u hotelu Cervo na Sardiniji platio 60 eura dvije kave i dvije male boce vode. Vlasnik hotela rekao je CNN-u da su cijene bile jasno istaknute, i da su toliko visoke najviše zbog pogleda na skupe jahte u obližnjoj marini. Ovo je samo jedan od primjera divljanja cijena u Italiji iznesenih u članku pod naslovom The outrageous rip-offs targeting tourists in Italy.
Članak je objavljen u subotu navečer na CNN-ovoj web stranici. U CNN-ovom žestokom napadu na talijanske turističke prakse citiraju se pojedini primjeri poznati hrvatskoj javnosti, poput naknade od dva eura za rezanje sendviča i neki pomalo perverzni, kao što je naplaćivanja dva eura za zagrijavanje bočice za bebu u mikrovalnoj, što se dogodilo u jednom gradu blizu Rima.
Consumerism, udruga za zaštitu potrošača, kaže da su cijene u pojedinim talijanskim turističkim područjima ovoga ljeta narasle za nevjerojatnih 130 posto. Očigledno je, dakle, da se Talijani trenutno ponašaju mnogo gore nego Hrvati kad je riječ o turističkim cijenama. Što ne znači da bi se hrvatski turistički pirati sada trebali opustiti i pronaći opravdanje za svoja divljanja s cijenama jer se, eto, s druge strane Jadrana talijanski turistički pirati ponašaju još neumjerenije. Talijanske pljačkaške turističke cijene već su, naime, došle na naplatu.
CNN citira organizaciju Confcommercio, koja predviđa da će ove godine zbog visokih cijena samo 14 milijuna Talijana provesti ferragosto u Italiji, što je zapanjujućih 30 posto manje nego u pretpandemijskim sezonama. Ako imate 30 posto manje turista, jasno je da radite nešto drastično pogrešno. Stoga bi hrvatski turistički i ugostiteljski djelatnici trebali izvući pouku baš iz podatka o trideset posto manje Talijana koji godišnji odmor provode u Italiji.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.