Danas smo na YouTubeu pogledali Kauflandov video pod rezolutnim naslovom Inzistiramo na hrvatskim proizvodačima. Jučer je cijela hrvatska javnost doznala da Podravka, najveći hrvatski proizvođač hrane, više ne želi isporučivati robu Kauflandu. Večernji je list, štoviše, primijetio da je Kaufland Podravkine juhe zamijenio juhama srpskog brenda Aleva.
Podravka kaže da je prekinula suradnju s Kauflandom još u travnju, zato što je Kaufland tražio povoljnije financijske uvjete, dakle niže nabavne cijene od uvjeta pod kojima Podravka radi s drugim trgovačkim lancima. Ovdje je zapravo nebitno tko je u pravu. Činjenica je da svi trgovački lanci stalno pokušavaju rušiti ulazne cijene. Činjenica je, također, da prehrambena industrija stalno potiče inflaciju premda ionako radi s vrlo visokim maržama, što supermarketi znaju. Ovdje je važno jedino pitanje imidža.
Supermarketi već godinama uvjeravaju potrošače da žele nabavljati i prodavati hrvatske proizvode (premda u stvarnosti, naravno, žive od uvoznih proizvoda). E sada, ako se potrošačima obraćate kao zagovornik hrvatskih proizvoda, ako u reklamama inzistirate na hrvatskim proizvodima a istodobno prekidate suradnju s najvećim i jednim od najprepoznatljivijih hrvatskih proizvođača hrane, taj je potez katastrofalan za vašu vjerodostojnost i imidž. Zaista čudi što je Kaufland u ovom slučaju postupio toliko neinteligentno.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.