Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

SHRINKFLACIJA Ledo je drastično smanjio gramažu niza svojih proizvoda

supermarket

Velika škrtica Dore Koretić najkorisnija je kolumna Jutarnjeg lista. Gospođa Koretić iz tjedna u tjedan razotkriva razne podvale i prevare u hrvatskim trgovinama, od kojih su mnoge vezane uz prehrambenu industriju. Današnja Velika škrtica bavi se shrinkflacijom i Ledom.

Shrinkflacija je pojam koji znači da pojedino proizvod na tržište dolazi s manje sadržaja nego prije, a prodaje se po istoj ili višoj cijeni. Velika škrtica polazala je na nizu konkretnih primjera kako se Ledo inflaciji sustavno prilagodio shrinkflacijom.

Najdrastičniji slučajevi su Ledovo šumsko voće i Ledov bakalar. Šumsko voće prije se prodavalo u pakovanjimaod 450 grama, a sad se prodaje u pakovanjima od 300 grama.  Bakalar se ranije prodavao u omotima od 600 grama, a sad se prodaje u omotima od 400 grama. Velika škrtica pedantno je ustvrdila da su i drugi Ledovi proizvodi, poput špinata, mladog graška ili mješavine povrća također izgubili na gramaži.

Shrinkflacija se doima nemoralnom prema potrošačima. Međutim, u slučaju zamrznutog šumskog voća shrinkflacija je zapravo dobro djelo. Riječ je o jednom od najbesmislenijih proizvoda cijele prehrambene industrije: zamrznuto šumsko voće ne bi trebao konzumirati nitko tko zaista volo hranu, jer šumsko voće ne podnosi konvencionalni proces zamrzavanja.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.