Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Odakle su se na ulicama pojavili dostavljači hrane s Louis Vuitton torbama?

lv-dostava

Brazilski umjetnički pokret i tvrtka Cleiton, autori poznatih čokoladnih dimilica, lansirali su liniju torbi za dostavu hrane s logom Louis Vuittona. Kockaste su i imaju termoizolaciju kao torbe dostavljača koji rade za Wolt ili Glovo, samo su presvučene kožom i uzorkom koji detaljno imitiraju Louis Vuitton torbe. Torbe su nazvali “Louis Cleiton”.

louis-vuitton-torbe

Cleiton torbe zaista su namijenjene dostavi. A kolektiva ih je napravio kao luksuzne Louis Vuitton torbe da bi stvorio kontrast koji upozorava na loše uvjete rada dostavljača velikih servisa. U njihovoj zemlji, Brazilu, dostavljač mora raditi godinu dana za jednu Louis Vuitton torbu. Ovoga siječnja, LVMH grupa, vlasnik Louis Vuittona, objavila je rekordne poslovne rezultate, 79,2 milijarde eura prometa i  21.1 milijardu eura profita, što je rast od 23 posto u godinu dana.

U Cleitonu su ideju za torbe dobili kad su pročitali to priopćenje. “U istom razdoblju mnogi su izgubili posao zbog recesije i morali pristati na neformalne poslove poput dostave hrane. U Brazilu traje velika borba za radnička prava za dostavljače hrane,” objavili su iz Cleitona. Objasnili su da s Louis Vuitton torbama za dostavljače žele podsjetiti na razlike između onih koji se bore za preživljavanje i onih koji “jedu sa zlatnim žlicama”, jer smatraju da dostavljači hrane bolje od mnogih simboliziraju mase ljudi zarobljene između tih krajnosti. “Cijenu torbi koje vrlo malo ljudi drži u rukama plaćaju mnogi koji torbe nose na leđima,” poručuju.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.