Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

aROMA artizanski gelato paket jedan je od onih finih detalja koji vrhunske hotele može učiniti još boljima

Prije tri godine, u kolovozu uoči pandemije, posjetili smo rapski Imperijal. Riječ je o starom hotelu palači, vršnjaku zagrebačke Esplanade, čije je dijelove Valamar radikalno preuredio.  U luksuznim sobama, označenima kao V sektor, Imperial je uz redovni minibar postavio i posebni šampanjski hladnjak. U tom su se hladnjaku hladile butelje nekoliko različitih berbi Dom Perignona i Grand Vintagea.

Nemamo, naravno, pojma koliko je tih “sobnih” boca ozbiljnih šampanjaca Imperial dosad prodao, ali znamo da se relativno mala soba stotinjak godina starog hotela i zbog šampanjskog hladnjaka odjednom činila luksuznom. Ljubljanska aROMA autentični je artizanski gelato, koji se proizvodi ručno, s prirodnim svježim sastojcima, o čemu smo već pisali.

Vlasnici aROMA gelata dosad su otvorili sedamnaest gelateria na Jadranu, uskoro će otvoriti prvu u Zagrebu, a za iduću se sezonu planira još 50 lokala na moru i preseljenje proizvodnje u Hrvatsku. Uočili su, što je uostalom i logično, da vrhunski hoteli ne nude zaista vrhunski sladoled. To je očekivano već i zato što sladoled objektivno ne može u minibarove jer zahtijeva bitno nižu temperaturu.

Nadalje, sladoled se vrlo rijetko prodaje na istaknutim mjestima u barovima i kafićima pravih five star hotela, jer se hoteli s pravih pet zvjezdica ne mogu i ne žele identificirati s masovnim sladolednim brendovima, a oni su im na našem tržištu jedini dostupni. Stoga je aROMA razvila posebnu malu butiknu liniju gelata namijenjenu vrhunskim hotelima i ozbiljnim gastronomskim restoranima koji ne proizvode vlastiti sladoled. 

aROMA, dakle, u HoReCa liniji puni 12 vrsta gelata u atraktivno dizajnirane posude od kristalne plastike od 170 mililitara, koje skupa s hladnjacima prodaje vrhunskim hotelima, restoranima, kafićima i barovima. Gelato za hotele i ugostiteljstvo proizvodi se jednakom tehnologijom kao gelato za aROMA Gelato Experience butike.

Riječ je, dakle, o zanatskom gelatu od prirodnih sastojaka, svježeg voća, začinskog bilja i oraščića bez aditiva, umjetnih boja i umjetnih okusa. Gelato za hotele i restorane proizvodi se, uostalom, u istoj manufakturi i u jednako malim batchevima kao aROMA gelato za butike.

Sedam aROMA gelata za hotele, restorane i barove bazira se na mliječnoj podlozi: tu su gelato od pistacija iz Brontea, gelato od 70-postotne tamne čokolade, gelato od pijemontskih lješnjaka, gelato od mascarponea s datuljama i orasima, gelato od madagaskarske vanilije, od slanog karamela i gelato s okusom tiramisua.

Tu su još gelato od jogurta s borovnicama i četiri voćna veganska gelata: jagoda s mentom, mango, malina i opravdano kultni aROMA okus limun s bosiljkom, koji se proizvodi od čistog limunova soka i svježeg bosiljka.

Baš kao i u slučaju šampanjskih hladnjaka u rapskom Imperijalu, i hladnjaci s aROMA gelatom izazivaju ne samo dojam luksuza nego i onaj ugodan osjećaj dobrog ukusa. S tim da se ovom slučaju radi o posve dostupnom gastronomskom luksuzu. U sklopu plana širenja aROMA za iduću sezonu priprema novi, još ambiciozniji projekt za vrhunske hotele, restorane, barove i kafiće.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.