Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Turistički film Bol&Culture dobio je Zlatnog medvjeda na sajmu ITB Berlin

bol-tzo

Neki veliki jadranski kulturno-povijesni centri promoviraju se samo sa suncem i morem. Neki drugi, slavni po suncu i moru, odlučuju se promovirati lokalnom kulturom i poviješću. Tko je od njih u pravu, možda dobro pokazuje primjer Bola. Kompletan turistički identitet Bola godinama se temeljio na jednoj plaži, jedinstvenom Zlatnom ratu, i nešto vjetra. Lokalna turistička zajednica, međutim, prije nekoliko je godina odabrala drugačiju strategiju. Odlučili su turistima pokazati baš sve što čini ovo malo bračko mjesto, iza prvog reda hotela i plaža.

U nekoliko sezonskih kampanja Bol su predstavili njegovi stanovnici, surferi, tenisači, avanturisti s posebnim vezama s Bolom podijelili su svoje priče, vidjeli smo skrivenu povijest, prirodu i kulturno naslijeđe mjesta koje su poznavali samo rijetki. I tako je Bol, koji je više od mnogih poznat po suncu i moru, postavio model pametnijeg brendiranja i dodane vrijednosti u promociji malih jadranskih turističkih gradova. Ove godine priznanje za ovaj pristup dobili su i na najpoznatijem međunarodnom turističkom sajmu ITB Berlin.

Turistički film Bol&Culture, omnibus koji povezuje tri priče; Zmajevu špilju, Dominikanski samostan i Galeriju Branislava Deškovića, pobijedio je u konkurenciji filmova iz cijeloga svijeta. Žiri koji sačinjava 45 međunarodnih eksperata dodijelio im je Zlatnog medvjeda. Kriteriji ocjenjivanja bili su kreativnost, storytelling, emocije i kvaliteta informacija koje se komuniciraju u video formatu. Film je realiziran u suradnji s produkcijskim timom DOKU FILMS, producenticom Mihaelom Reščić i scenaristicom Hanom Klain iz Klain PR-a. 

“Jako mi je drago da sve više posjetitelja pokazuje interes za našu kulturnu baštinu.  Umjetnost je doista vječna, donosi veliku vrijednost i u Bolu smo stvarno ponosni što možemo ponuditi pravo blago, koje je nastajalo stoljećima. Ova osvojena nagrada, baš kao i sve do sada (a bilo ih je doista mnogo) dodatna su nam motivacija i potvrda našeg rada i kvalitetnih projekata, a mene iznimno veseli “posebno priznanje za prezentaciju turističke izvrsnosti Bola”, koje mi je prošle godine dodijelio žiri međunarodnih turističkih novinara.” dodao je g. Markito Marinković, direktor TZO Bol. U Bolu je trenutno više od 1000 gostiju, ove sezone očekuju gotovo potpuni oporavak od pandemije, 90 posto prometa iz 2019. godine.  

aqua-panna-sidebar
ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Turistički film Bol&Culture dobio je Zlatnog medvjeda na sajmu ITB Berlin

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min