Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Dragi gosti, jeste li vi normalni? 35 otkaza rezervacija u jednoj večeri znak je krajnje neodgovornosti i graniči s prevarom

restoran

Subotnju večer proveli smo u jednom velikom, popularnom istarskon restoranu. U kojem su svi stolovi bili rezervirani. Međutim, do kraja večeri čak 35 gostiju nije došlo na večeru.

Srećom, pred ulazom su se stvarale ozbiljne gužve, pa je restoran nadoknadio jedan dio rezervacija koje se nisu realizirale.

Kult Plave Kamenice redovito, gotovo iz dana u dan, ukazuje na loše postupke restoratera, restoranskih menadžera, kuhara i drugih djelatnika restoranske industrije. No, restoranska scena dvosmjerni je posao, koji podrazumijeva da i gosti imaju određene obveze.

Onog trenutka kad rezervirate stol, vi ste se, dragi gosti, financijski obvezali prema restoranu jer ste zauzeli prostor koji je restoran mogao izdati nekom drugon.

No show ponašanje nešto je najgore i najnepristojnije što bilo tko tko želi jesti u restoranima može napraviti, i graniči s prevarom. 

Ako rezervirate stol a ne dođete na ručak ili večeru, vi ste, dragi restoranski wannabe gosti, financijski oštetili restoran i izazvali stanoviti kaos u servisu i kuhinji.

No show ponašanje znak je krajnje osobne nepristojnosti i prezira prema restoranskom poslu. Svi junaci no show ponašanja nikad se i nigdje ne bi smjeli žaliti na restorane, jer su njihovi postupci jednaki najnižoj razini restoranskog servisa. Stoga, ako ne možete doći u restoran u zakazano vrijeme, nazovite i ispričajte se. To je najmanje što možete učiniti.

U suprotnom, zaista niste zaslužili da vas puštaju u restorane. Ovih 35 nedolaska gostiju koji su bili rezervirali stolove snažno govore u prilog praksi uzimanja broja kreditne kartice prilikom rezervacije.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.