Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

U svojoj prvoj TV kampanji, chef Tvrtko Šakota s Audijem promovira radikalni zero waste pristup

sakota-audi

Chefa Nava Tvrtka Šakotu ne možete vidjeti u komercijalnim kampanjama i reklamama za poznate brendove. Pa smo se iznenadili kad smo ga vidjeli u Audijevoj TV reklami koja se emitira na 24Kitchen. Zapravo, riječ je o Audijevoj kampanji posvećenoj održivosti u kojoj nastupaju poznati hrvatski chefovi.

Prvu epizodu snimila je glavna chefica Esplanade Ana Grgić Tomić, a drugu Tvrko Šakota. Šakoti je nastup u kampanji posvećenoj održivosti bio logičan jer Nav je prvi hrvatski restoran koji radikalno provodi zero waste pristup. U Navovim jelima koriste se svi dijelovi namirnica, ili se kroz različite kulinarske, fermentacijske i laboratorijske tehnike pretvaraju u nove sastojke za jela.

I Šakotina epizoda u Audi 0 waste Masterclassu je radikalna, cijelu večeru, predjelo, glavno jelo i desert, priprema samo od mrkve koristeći i korijen i lišće (recept možete vidjeti OVDJE). Svi recepti bit će dostupni za stranici Audi 0 waste Masterclassa.

aqua-panna-sidebar
ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

U svojoj prvoj TV kampanji, chef Tvrtko Šakota s Audijem promovira radikalni zero waste pristup

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min