U trgovinama Lonci&Poklopci by Bajde u Zagrebu, Puli, Splitu, Zadru, Rijeci i Ljubljani počela je velika akcija Mjesec termosica, s cijenama Thermosovih, Korkmazovih, Easy Life i Brandanijevih termosica sniženima i do 50 posto. Thermos, rodonačelnik posuda s vakumskom izolacijom, njemačka je firma sa 115 godina tradicije, već desetljećima sinonim za posude koje čuvaju temperaturu hrane i pića i najprodavaniji brend termosica. Termosice je jedna od legendarnih europskih poduzetničkih priča, nastala spojem dvaju izuma, engleskog i njemačkog.
Godine 1892. James Dewar, Škotski znanstvenik James Dewar 1892. je na Cambridgeu napravio prototip prve vakumksi izolirane boce za skladištenje ukapljenih plinova. Ova proto-termosica nije bila za svakodnevnu upotrebu i možda nikad ne bi bio, da 11 godina kasnije njemački puhač stakla Reinhold Burger nije patentirao izoliranu posudu za kućnu upotrebu. Burger je svoj patent registrirao pod imenom Thermos 1906. s Albertom Aschenbrennerom i Gustavom Robertom Paalenom osnovao tvrtku Thermos GmbH.
Budući da Dewar nije bio zaštitio svoju vakumski izoliranu bocu, Thermos je upotrijebio i zaštitio taj izum. Tako su nastale prve vakumski izolirane boce za široku potrošnju, termosice kakve znamo danas. Thermos je obilježio kulturu 50-tih svojim praktičnim posudama za sve ubrzaniji život, koje su postale simbol moderniteta i sinonim za posude koje čuvaju temperaturu pića i hrane. Thermos je toliko obilježio američki način života da je Smithsonian muzej uvrstio njihove proizvode u veliku retrospektivnu izložbu Taking America to Lunch koja je obradila 100 godina američke kulture prehrane.
Thermosice su i danas poznate kao najpouzdaniji brend termosica, s fenomenalnom sposobnošću očuvanja iste temperature i do 24 sata i čitavim linijama modela za sve od napitaka i hrane do hlađenja vina, koji odgovaraju na potrebe današnjeg života.
S novim tehnologijama, novim materijalima i sve boljim dizajnom, Thermosove posude s godinama su postale su lagane, lijepe i izvrsno uklopljene u navike života u pokretu, ali i u uredima i kod kuće.
Thermosice imaju dvostuku stijenku od inoxa i posebno konstruirane poklopce koji osiguravaju vakuumsku izolaciju na hladnoćama i vrućinama. Ne zadržavaju mirise, mogu se strojno prati, brzo se suše i otporne su na udarce i padove ako ih nosite na planinarenje ili druge žešće akcije.
Na akciji u trgovinama Lonci&Poklopci by Bajde na velikom se sniženju prodaje gotovo 100 modela, uključujući i dječje i najviše linije poznatih brendova. Na akciji su i slavne, fenomenalno dizajnirane Alfi termosice. Alfi je njemačka firma, globalni lider na tržištu dizajnerskih premium termosica koju je Thermos kupio 2014. godine.
Posebnu pažnju privlače Alfi Thermos Crystal termosice za hlađenje vina koje podsjećaju na kristalne kible, dječje Thermos Bambini termosice, gradski modeli Alfi by Thermos City Loop u bojama svilenkaste teksture koji se mogu zakačiti na ruksake, Stainless King Thermosice za hranu s kontejnerima koji omogućavaju da sa sobom nosite i dvije vrste i dvije temperature jela, Ultralight linija termosica upola lakših od standarda, s mehanizmima koji omogućavaju otvaranje jednim pokretom prsta, idealno za vožnju biciklom, trčanje i fitness. S obzirom na kvalitetu i trajnost Thermosovih posuda, akcija u trgovinama Lonci&Poklopci by Bajde je super-razumna kupovina, posebno ako trebate više različitih Thermosica.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.