Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Mogu li štrukli, dugoročno gledajući, postati jednako popularni kao pizze, burgeri i ćevapi?

esplanade.strukle-2

Do prije par godina štrukli su se smatrali konzervativnim, rustikalnim jelom koje naručuje starija publika. Vjerojatno nitko tko je volio jesti zanatske burgere, azijski fusion ili ozbiljne pizze nije naručivao štrukle. Masovnu kulturu štrukli održavali su jedino Esplanadin Le Bistro i street food lokal La Štruk u Skalinskoj ulici u Zagrebu.

Prije dvije godine status štrukli počeo se drastično mijenjati.  Michelinov Noel ispekao je prve fine dining štrukle u povijesti hrvatske restoranske industrije. Noelovi štrukli i danas su najbolji koje smo ikad probali.

Zatim je i niz drugih relevantnih restorana uvrstio štrukle na dnevne ili redovite jelovnike. Da bi se definitivni preokret u statusu štrukli dogodio na nedavno zsvršenom Fuliranju.

Esplanade je ovih dana objavila da je tijekom tri tjedna Fuliranja njena kućica prodala nevjerojatnih 5000 porcija štrukli. Prilično smo sigurni da ni jedna vrhunska zagrebačka pizzerija u dvadesetak dana nije prodala 5000 pizza. Jednako smo sigurni da ni jedan burger bar u tom razdoblju nije prodao 5000 hamburgera.

Esplanadini su štrukli, dakle, u prosincu 2021. godine bili popularniji od pizze, burgera i ćevapa, tri najprodavanija gastro formata u Zagrebu. Što zapravo nije neobično.

Štrukli se sastoje od zapečenoh sira, vrhnja i tijesta (kuhani štrukli u juhi nešto su sasvim drugo). Tko to ne bi jeo? Vidjet ćemo hoće li se božićna štruklomanija raširiti kontinentalnom Hrvatskom i poslije zime.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.