Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Udružili su se Ožujsko i Lidl. Riječ je o najiskrenijem partnerstvu hrvatske industrije

lidl

Večeras smo u poluvremenu rukometne utakmice između Hrvatske i Španjolske vidjeli zajedničku reklamu Lidla i Ožujskog. Najmasovnije hrvatsko pivo i jedan od najmasovnijih hrvatskih supermarketa i ove godine organiziraju nagradnu igru, koja je počela krajem studenog, sa automobilom kao glavnom nagradom.

Prilično smo uvjereni da u cijeloj povijesti hrvatske prehrambene industrije nije došlo do iskrenije i komplementarnije suradnje. Lidl i Ožujsko vrijednosno su i kvalitativno gotovo istovjetni brendovi. I Lidl i Ožujsko relativno su jeftini.

I Ožujsko i Lidl razmjernon su nekvalitetni: Lidl, koliko god da se naizgled trudio, svojim proizvodima i uređenjem ne može konkurirati ambicioznijim supetmarketima. Ožujsko je već cijelu vječnost jedno od najgorih piva na hrvatskom tržištu.

Ožujsko i Lidl ulažu puno novca u imidž kampanje: oni ne promoviraju stvarni sadržaj svojih proizvoda nego navodne dobre strane društvenih značajki tih proizvoda. I Lidl i Ožujsko žele biti društvene institucije. Što im i uspijeva.

Lidl i Ožujsko imaju vjerne i brojne sljedbe potrošača koji se identificiraju s ta dva brenda. I nitko ih ne može uvjeriti da nisu u pravu, premda smo prilično sigurni da na slijepom kušanju 90 posto obožavatelja Žuje ne bi prepoznalo svije omiljeno pivo. Očigledno je da je božićna suradnja Lidla i Ožujskog  PR vjenčanje iz snova.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.