Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

GfK HRVATSKA Beljska mliječna linija Kravica Kraljica najbrže je rastući brend u Hrvatskoj za 2021.

kravica-kraljica-g

Prema novom istraživanju GfK Hrvatska, Kravica Kraljica, linija mlijeka i mliječnih proizvoda koju je prije šest mjeseci lansiralo Belje, najbrže je rastući brend u Hrvatskoj, objavilo je Belje u priopćenju. Kravica Kraljica u rekordno je kratkom vremenu dostigla penetraciju od 22 posto, što je impresivan rezultat za novi brend na tržištu mlijeka na kojemu konkuriraju deseci domaćih i stranih proizvođača.

Belje je prije manje od godinu dana preuzelo osječku mljekaru i odlučilo razvidi novi brend i nove linije mliječnih proizvoda. U sto dana dogovoren je nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica i prvi proizvodi od 100 posto domaćeg mlijeka poslani su na tržište.  

Kravica Kraljica nije samo sjajan marketinški projekt. Ta nova mliječna linija doista hrani proizvođače mlijeka u Baranji

kravica-kraljica-lendjel
Kooperanti Kravice Kraljice, obitelj Lenđel iz Baranje

“Uspjeh brenda Kravica Kraljica tim veći kada znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, koji je u periodu od samo 6 mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakom petom hrvatskom kućanstvu, čime je apsolutni pobjednik među analiziranim brendovima“ kažu u GfK Hrvatska. Mame su najjača grupa kupaca Kravice Kraljice, a kupci su u istraživanju rekli da su im pažnju prvo privukli ime, moderni dizajn i viralna marketinška kampanja. Kravica Kraljica je i jedino svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalažu od 82 posto biljnog materijala, čime je ugljični otisak pakiranja smanjen za 18 posto.

“Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logično je da želimo vlastito mlijeko plasirati na tržište  kroz domaće mliječne proizvode. Kad se osvrnemo na godinu iza nas mogu s ponosom reći da smo u tome apsolutno uspjeli. Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježeg krem sira. Znali smo da je ulaganje u proizvodnju mlijeka izuzetno bitno za samodostatnost domaće proizvodnje i drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend jer jamčimo sljedivost od farme do finalnog proizvoda na polici“ rekao je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus.  

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.