Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Je li za chefa korisno kad se pojavljuje na naslovnim stranicama ženskih revija?

Melkiora Bašića, nesumnjivo glavnu zvijezdu ovogodišnjeg Masterchefa, ovih smo dana ugledali na naslovnoj stranici Storyja.

Masterchef ima visoku gledanost, Bašić je jako fotogeničan, pa su urednice Storyja nesumnjivo donijele dobru odluku o licu s naslovnice.

Melkior Bašić talentiran je i ozbiljan kuhar. On je chef koji je zapravo stvarao ugled Alfreda Kellera, lošinjskog fine dining restorana koji je ove godine osvojio Michelinovu zvjezdicu. Logično je postaviti pitanje je li za prave, maksimalno ambiciozne kuhare dobro da se pojavljuju na naslovnicama ženskih revija, u kontekstu koji nema puno veze s  gastronomijom i restoranskim kuhanjem.

Dosadašnja hrvatska iskustva pokazuju da baš i nije. Tu vrstu “celebrity” a zapravo samo estradnog publiciteta dobro su podnosili jedino Andrej Barbieri i David Skoko. Barbieri zato što je kao dijete iz novinarske obitelji dubinski razumio kako mediji funkcioniraju, a Skoko zato što je podjednako talentiran za kuhanje i za medije.

Skoro svi drugi chefovi, koji su se izvan profesionalnog konteksta prečesto pojavljivali u estradnim medijima, danas su na marginama svoje profesije. Pitanje je, naravno, želi li Melkior Bašić nastaviti  s medijskom karijerom ili se planira vratiti profesionalnom  restoranskom kuhanju. U ovom drugom slučaju trebao bi biti oprezan u doziranju estradnog publiciteta. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.