Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

STIGLO JE VINO U LIMENKAMA Uffove limenke izvrsno su dizajnirane. Ali vino je loše do grozno

uff-vino-limenke

Tržište vina u limenkama dramatično raste. U Sjedinjenim Državama to je tržište prije desetak godina bilo teško samo dva milijuna dolara, da bi lani naraslo na 183 milijuna dolara.

Vino su u limenke počeli puniti veliki proizvođači poput Galla i korporacije poput Constellationa. Tržište i dalje raste. Glavni su kupci milenijalci, a glavna mjesta konzumacije veliki sportski događaji, koncerti, zabave, plaže i bazeni. 

U turističkoj Hrvatskoj ni jedna se velika vinarija nije sjetila početi puniti vino u limenke, pa je to učinila privatna splitska tvrtka Uff, koja je nedavno u trgovine pustila limenke makedonskog rizlinga i vranca od dva i pol decilitra.

Uff u limenke puni još i bevandu, vodu s kisikom i sokove od jabuke, naranče i ananasa. Limenke su izvrsno, moderno i baš privlačno dizajnirane. Vino je, nažalost, loše do grozno.

Vranac je pitak, s ponešto voća, ali je refermentirao. Rizling je prilično nepodnošljiv: doslovno vonja po kemikalijama, osjete se tragovi sumporovodika, dok je u ustima neugodno vodenast, s nešto kiseline. Vina u limenkama na web stranici firme prodaju se za 10 kuna.

Puniti vino u limenke sjajna je ideja, jer će takav proizvod u Hrvatskoj lako pronaći kupce. Samo se na Ultri, ako je ponovo bude, može prodati nekoliko desetaka tisuća limenki vina. Tu su još plaže, trajekti, benzinske crpke, aerodromi, svi mogući glazbeni partyi i tako dalje.

Međutim, u limenke bi treblo puniti vino koje je organoleptički barem minimalno prihvatljivo. Uffovo bijelo vino potpuno je neprihvatljivo, dok je crno rubni slučaj. Možda bi bilo dobro da vlasnik Uffa za iduća punjenja iskoristi velike viškove graševine, te da pronađe neki korektan plavac iz ravnice.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.