Oba zagrebačka Subwaya, lokal u Ilici i lokal u Areni, zatvorena su još od ljeta. Subwayeva hrvatska Facebook stranica više ne postoji. Novinari Jutarnjeg lista razgovarali su s predstavnicima hrvatskog Subwaya, koji su izjavili da “postoji minimalna nada da se zagrebačke ekspoziture najpopularnijeg sendvič bara na svijetu ponovno otvore što, međutim, ovisi o pregovorima sa zajmodavcima.”
Čini se, dakle, da je hrvatski Subway drugi put propao. Prvi je zagrebački Subway bankrotirao prije više od deset godina. Subway u cijelom svijetu ima više od 41.500 restorana, što ga čini većim čak i od McDonald’sa.
Kako je moguće da jedna toliko masovna franšiza brze hrane ne može uspjeti baš u Hrvatskoj? Odgovor nije u lošoj kvaliteti Subwayevih sendviča; od takve vrste fast fooda ne očekujete ništa posebno. Odgovor je, čini se, u neobičnim, gotovo alergijskim reakcijama hrvatskog tržišta na strane lance brze hrane.
Osim McDonald’sa i koji se stalno širi i donekle KFC.a, svi su drugi strani lanci u Hrvatskoj bili neuspješni. Burger King, primjerice, ima tek nekoliko restorana premda Hrvati obožavaju hamburgere.
Očigledno je da strani lanci u Hrvatsku ulaze s nedovoljno specifičnim pristupom našem tržištu i pogrešnom matematikom. Stoga Subwayevo zatvaranje ne bi bilo neočekivano.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.