Ferrero Rocher proslavio se svojim čokoladnim pralinama, kuglicama u staniolu, simbolom luksuza u vrijeme jugoslavenskih nestašica i shoppinga u Trstu. Ferrero praline ostale su jedan od Ferrerovih najklasičnijih proizvoda, koji nije prolazio promjene i prilagodbe novim trendovima kao drugi. I to se sada mijenja. Nakon što su u veljači predstavili Ferrero Rocher i Rafaello sladolede na štapiću, za ovu sezonu najavljuju Ferrero Rocher u obliku čokoladnih tabli.
U cijelu Europu stižu već u listopadu, a u SAD iduće godine. Ferrero table dolaze u tri okusa, tamne čokolade, mliječne i bijele čokolade. Upravo taj redoslijed označava popularnost čokolada (tamnu bira 37 posto kupaca bijelu samo 4 posto). Ako se uzme u obzir da kategorija čokoladnih tabli u širokoj distribuciji vrijedi 578 milijuna eura, logično je da je vlasnik Ferrera grupa Alba odlučila ući u nju u velikom stilu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.