Lidl je najveći europski prodavač industrijske hrane. Lidl je diskonter, koji već desetljećima simbolizira masovnu, najšire dostupnu hranu. Lidl je upravo počeo reklamirati craft kruh. Ne postoji ništa nesklapnije i smješnije nego kad se diskontni lanac supermarketa fura na craft. To je jednako komično kao da Jelena Rozga tvrdi da je punkerica.
Lidl, naravno, pokušava brzometno profitirati na masovnoj upotrebi riječi craft (zanat, vještina) koja ima sve šire pozitivne konotacije na tržištu. Lidl u svemu tome namjerno laže, jer nešto tako masovno kao Lidl ne može biti craft: to je kao da cigarete, benzin ili Coca Colu proglasite craftom.
Lidlova kampanja za craft kruh pokazala je, zapravo, koliko je riječ craft prostituirana i neupotrebljiva. Zato predlažrmo da svi odgovorni zanatski proizvođači hrane i jakih pića odustanu od uporabe riječi craft (osim ako ne žele da ih se povezuje s diskontnim supetmarketima) i da craft ostavimo ondje gdje zaista pripada, dakle u svijet neindustrijskih, karakternih piva.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.