Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

TRIJUMFALNA SEZONA SE NASTAVLJA U Istri je prošli tjedan boravilo oko 180 tisuća gostiju. Ali ne ide svima jednako dobro

turizam

Tjedan dana poslije ulaska u crveno na ECDC-ovoj karti, hrvatskom se turizmu nije dogodilo ništa loše. Naprotiv. U utorak popodne Split je bio pun automobila stranih registracija, plaža na Bačvicama bila je prepuna i vesela kao da je kolovoz, a na ulicama i u kafićima mogli su se čuti svi mogući strani jezici.

Čak je i na Šolti, koja nije tipična turistička destinacija, riva malog mjesta Maslinica bila puna stranih gostiju izletnika, koji dolaze provesti nekoliko sati na tom idiličnom otoku bez velikih hotela.

Brojke potvrđuju vizualni dojam. U prvih deset dana rujna u Hrvatskoj je boravilo više turista nego prije dvije godine. Samo u Istri prošlog se tjedna odmaralo čak 180 tisuća ljudi, što znači da ondje još traje puna turistička sezona.

Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma, kaže da stiže još mnogo rezervacija za idućih nekoliko tjedana. Općenito govoreći, jasno je da je turistička industrija ove godine potvrdila svoju vitalnost i presudnu važnost za hrvatsku ekonomiju.

S druge strane, prije desetak dana jedna je gospođa iz Pirovca ispod jednog od naših tekstova o turizmu s pomalo gorčine napisala da sezona traje samo od 15. srpnja do 25. kolovoza, dok je sve ostalo incident.

Takav stav pokazuje da pojedina mjesta na moru zasad ne uspijevaju privući veći broj gostiju, i da će se u narednom razdoblju doslovno svaka destinacija morati boriti za bar donekle prepoznatljiv identitet (i da će morati unapređivati ponudu) želi li zaista profitirati od turizma.

Jer, ako nemate dobar restoran, ako nemate ozbiljan hotel, ako niste poznati po ulju, vinu, siru ili senzacionalnim plažama, zašto bi bilo tko došao kod vas osim na vrhuncu sezone, kad drugdje nema slobodnih kreveta? 

Destinacije i iznajmljivači koji ne mogu oblikovati posebne, atraktivne i prepoznatljive segmente turističke ponude, ostat će na marginama postepidemijske renesanse hrvatskog turizma. A takvih destinacije nije malo.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.