U shopping mallu Cvjetno na zagrebačkom Cvjetnom trgu otvorena je već peta ekspozitura lanca sushi barova Gyotaku. Prvi je Gyotaku otvoren u travnju blizu Kvaternikova trga, što znači da je Gyotaku u samo pet mjeseci pokrio dobar dio Zagreba. Riječ je o najbrže rastućem street food brendu u gradu. Koliko nam je poznato, Gyotaku na pojedinim lokacijama prodaje više od stotinu kutija dnevno.
Što je tajna Gyotakuova brzog uspjeha? S jedne strane, radi se o dobrom brendiranju i povoljnim cijenama: ni jedan sushi set, pa ni onaj s nigirijem s tunom, nije skuplji od 80 kuna. No, još su važniji dobar ukus i suzdržanost chefa Mladena Križanovića, koji je u Tokiju završio Akademiju za sushi. Križanović poštuje klasičan sushi, bez pomalo infantilnih, tinejdžerima namijenjenih sadržaja poput piletine zalivene kantama majoneze. Sushi u Gyotaku nalikuje sushiju iz pravih japanskih restorana, uz bitno nižu cijenu. Ta se kombinacija zagrebačkoj publici očigledno svidjela, pa je Gyotaku od prve, eksperimentalne lokacije, došao do petog lokala u manje od pola godine.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.