Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

KRIZA U SAD-u Teška nestašica kečapa, Heinz otvorio dvije nove tvornice

heinz-kecap

Dok smo se mi u prvom lockdownu suočavali s nestašicom kvasca i palente, talijanski s manjkom šećera i ulja, u američkim supermarketima, piše Wall Street Journal, vlada kriza bez presedana. Praktički je nemoguće pronaći kečap. 

Potražnja je tolika da je Heinz, veliki multinacionalni proizvođač kečapa, u hodu morao otvoriti dva nova proizvodna pogona i povećao zalihe za 25 posto.  

Američki mediji uzrok traže u pandemiji i lockdownima koji su povećali kućnu potrošnju za najmanje 15 posto u odnosu na prethodnu godinu. Drugi razlog je nedavno ponovno otvaranje restorana koji su se morali opskrbiti omiljenim američkim umakom.

Restorani kupuju puno više kečapa nego prije pandemije jer gosti ne smiju koristiti zajedničke boce za stolom. Najviše se traže monodoze u vrećicama, ali ni njih više nema dovoljno.  opskrbili su se vrećicama s jednom dozom, a sada ne možete pronaći ni one više. Zbog golemog rasta potražnje cijena je narasla za 13 posto, što znači da su restoranski lanci  i neovisni restorani ionako pogođeni lockdownom upravo povećali troškove za nekoliko tisuća do nekoliko stotina tisuća dolara.  

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.