Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Hrvatski su ugostitelji sami trebali tražiti strože mjere prije mjesec dana. Zauzvrat bi imali puno radno vrijeme i velik promet u prosincu

“U studenom imamo 45 posto manji promet nego u listopadu,” pričao nam je danas chef jednog od najuglednijih zagrebačkih restorana. “Ljudi se ponovo boje izlaziti.” Hrvatski ugostitelji i njihove udruge najglasniji su protivnici oštrijih epidemioloških mjera. Nacionalna udruga ugostitelja najavljuje ustavnu tužbu zbog mjera koje noćas stupaju na snagu. Na prvi pogled, ugostitelji imaju jake razloge za prosvjede.

Većina ugostiteljskih tvrtki potrošila je sve financijske rezerve. Restorateri su gotovo uništeni dvostrukim PDV-om koji je stupio na snagu 2016. godine da bi tek nedavno bio ukinut.

Vlasnici klubova i barova teško su oštećeni kratkom ljetnom sezonom i skraćenim radnim vremenom. Usprkos svemu tome, ugostitelji koji se bune protiv oštrijih epidemioloških mjera čine upravo kolosalnu pogrešku. Prvo, oni ignoriraju činjenicu da je samo u studenom od korone dosad umrlo više od pet stotina ljudi. Ignoriranje tog podatka naprosto je uvredljivo i dovodi ugostitelje u sukob s većimom građana. A to je najgore što se može dogoditi industriji koja se zove ugostiteljstvo.

Drugo, ugostitelji su sami, još prije mjesec dana kad se vidjelo da epidemija nezaustavljivo divlja, trebali tražiti strože mjere. Kraće radno vrijeme restorana, koji ionako bilježe slabije promete, i zatvaranje klubova u mjesecu koji je ionako prosječan do loš, relativno su male žrtve . Da je Hrvatska uvela mjere početkom studenog, sada bismo imali puno manje zaraženih i umrlih. Što znači da bi restorani, kafići i klubovi zbog smirivanja epidemije mogli relativno normalno raditi u prosincu, kada ionako bilježe najveće promete.

Ugostitelji su se, dakle, za vlastitu korist trebali zalagati da se u ionako lošem mjesecu kao što je studeni uvedu strože mjere. Umjesto toga, njihove su se udruge odlučile na borbu do zadnjih gostiju kojih je sve manje. Što je sve dovelo do kompromitiranja prosinca, jednog od najvažnijih mjeseci u ugostiteljskoj poslovnoj godini

aqua-panna-sidebar
naslovnica-vinski-izvjestaj.2019
Naslovnica-ulje-2019-2020

aviation-gin

Hrvatski su ugostitelji sami trebali tražiti strože mjere prije mjesec dana. Zauzvrat bi imali puno radno vrijeme i velik promet u prosincu

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min