Jučer smo u nekoliko kvartovskih supermarketa vidjeli buteljke Napoleona, pjenušavog vina koje se puni u jaskanskoj Mladini. Na Mladininoj web stranici nema, međutim, ni spomena Napoleona. Mladina se opravdano stidi Napoleona.
Riječ je o gaziranom vinu (to znači da se u vinsku bazu dodaje CO2), koje je potpuno tupo, nema nikakav miris ni okus i koje se doima kao obojena vodica s nešto mjehurića i dodane kiseline. Napoleon je vjerojatno najgore vino koje se komercijalno puni u Hrvatskoj. Njegova trenutna cijena, od 16,50 ili 16,90 kuna pretjerana je za Napolenovu razinu kvalitete, ali vjerojatno ne može biti puno niža zbog troškova boce, etikete i distribucije.
Jasno nam je da uz božićne i novogodišnje blagdane ljudi kojima nije stalo do vina kupuju Napoleon, kako bi doma imali nešto pjenušavo. I i to je ok. No, sasvim nam je nerazumljivo da bilo tko kupuje Napoleon izvan novogodišnjeg konteksta. Šesnaest ili sedamnaest kuna mali je novac, ali zaista je puno zdravije i pametnije da ga poklonite nekom prosjaku na cesti nego da kupite Napoleon. Želi li Mladina ikada ponovo postati ozbiljna vinarija, morala bi izbaciti Napoleon iz svog portfolija.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.