Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Metro Hrvatska dodijelio je Michelinove zvjezdice i preporuke za 2020.

Noel

METRO Hrvatska ovoga je tjedna dodijelio Michelinove zvjezdice i preporuke restoranima koji su uvršteni u hrvatsko izdanje Michelinova vodiča za 2020. godinu. Metro je dugogodišnji partner Michelinovog vodiča i u svojim najvišim linijama proizvoda usko surađuje s Michelinovim chefovima. Ove godine Michelinove je zvjezdice dobilo sedam hrvatskih restorana, zagrebački Noel, dubrovački 360º, LD Terrace s Korčule, Pelegrini iz Šibenika, lovranska Draga di Lovrana, rovinjski Monte i Boškinac iz Novalje, dok je preporuke dobilo sedamdeset restorana. 

“Suradnja s Michelinom jedna je od METRO-ovih aktivnosti kojom potvrđujemo svoju misiju da budemo preferirani partner HoReCa sektoru kroz profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Kvalitetu hrvatskih restorana iz godine u godinu potvrđuju Michelinova priznanja i ovom prilikom želim čestitati svim hrvatskim restoranima i chefovima koji su, svojim umijećem i predanošću vrhunskom iskustvu svojih posjetitelja, zaslužili ovo prestižno priznanje. U trenutnim okolnostima, kada su ugostitelji suočeni s izazovima u poslovanju, Michelinova priznanja mogu doprinijeti pozicioniranju hrvatskih restorana na gastronomskoj karti izvrsnosti i zato mi je drago što METRO i na ovaj način može dodatno podržati promociju hrvatske gastronomije“, naglasio je  Thierry Guillon-Verne, predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska. 

Kad je direktor francuskog Metroa Benoît Feytit 2013. započeo proces približavanja ovog veleprodajnog lanca francuskoj vrhunskoj gastronomiji, mnogi su mislili da će trud biti uzaludan. Svaki restoran naglašava kad namirnice nabavlja od lokalnih proizvođača i prešućuje nabavu u veleprodajnim lancima. No, Feytit je strategiju temeljio na novom načinu Metroova komuniciranja s restoranima i s javnošću, vješto koristeći rast restoranskog tržišta i potražnje, i još više ekspertizu chefova. U suradnji s restoranima u Francuskoj su ne samo specijalizirali ponudu za visoku gastronomiju nego i uveli posebni servis za restorane. Chefovi su u Metrou počeli razgovarati s ljudima koji razumiju specifičnosti njihova posla i kriterije namirnica, pa se promet prema najboljim restoranima do 2018. godine uvišestručio. Drugi dio strategije bilo je izravno uključivanje kuharske prve lige, kroz operacije poput natjecanja Najbolja francuska brigada u kojim je chef Gilles Goujon (***Michelin), promovirao suradnju sale i kuhinje ukljujućući u natjecanje desetke restorana iz cijele zemlje.

Jedna od ključnih stvari u ovoj operaciji bilo je Metro-ovo povezivanje s Michelinom. Zadnje tri godine Metro je organizator dodjela Michelinovih zvjezdica od francuskih nadalje, na koje, naravno, dolaze svi njegovi slavni kupci. Metro je danas važan partner restoranima visokog i najviše granga, posebno preko mreža lokalnih proizvođača visokokvalitetne hrane koje uspostavlja na svakom tržištu uključujući Hrvatsko, i kroz širenje ponude za HoReCu u premium segmentima.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.