Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Ako mislite da na svijetu nema dovoljno celebrity rosea, Bon Jovi je upravo lansirao svoj, u suradnji sa slavnim konzultantom Gerardom Bertrandom

bon jovi

Umirovljena rock zvijezda Jon Bon Jovi pomalo je neočekivano nova zvijezda američke vinske scene. U Americi su poludjeli za njegovim prvim vinom, roseom koji je Bon Jovi nedavno lansirao. Riječ je zapravo o projektu  Bon Jovijeva sina Jessea i njegovoj cimera, strastvenih ljubitelja vina i nabrijanih mladih poduzetnika. Njih su dvojica prije godinu dana došla Bon Joviju s idejom da naprave lagani rose se može piti cijeli dan i brendiraju ga kao lifestyle vino koji će se natjecati s brendovima poput Whispering Angela. Kao ozbiljan ljubitelj vina Bon Jovi ih je pokušao odvratiti od te ideje, nespreman staviti svoje ime na “ružičasti voćni sok.”

https://www.instagram.com/p/Bf4JPZ-F7EX/?taken-by=dihamptonwater

Odbijajući odustati, mladići su napravili dizajn i marketinšku strategiju za dva brenda, jedan su ironično nazvali Pink Juice a drugi Diving Into the Hampton Water, po lokalnom ironičnom žargonskom nazivu za ružičasta vina (Hamtpon Water). Kad je vidio etiketu Hampton Watera, s plivačicom koja skače u bazen boje rosea, Bon Jovi je zaključio da ideja ipak nije loša. Angažirao je superzvijezdu francuskog vinskog konzaltinga, bivšeg ragbijaša, vinarskog pionira iz Languedoca i svog dobrog prijatelja Gerarda Bertranda.

Bon Jovi i Bertrand sprijateljili su se preko glazbe, Bon Jovi godinama dolazi na jazz festival koji Bertrand organizira na svom imanju Chateau l’Hospitalet. Bertrand je u suradnji s Bon Jovijem napravio kupažu grenachea, cinsaulta i mouverdrea, “svježe i živahno vino distinktivne mineralnosti” koje se prodaje za 25 dolara i munjevito nestaje s polica američkih trgovina. Jesse Bon Jovi na Twitteru je objavio da su u prvih 48 sati od lansianja prodali 700 sanduka. Inspiracija za Hampton Water su lijena ljetna poslijepodneva u Hamptonsu, gdje se prvi rose otvara prije podneva da bi se nastavilo piti do sitnih jutarnjih sati. Ovo vino za bazene i duge opuštene ručkove pomno je osmišljena marketinška operacija. Lansirano je u Versaceovoj palači (uz Bon Jovijev komentar da još osjeća Versaceovu prisutnost u tom dekadentnom prostoru), a promociju vode osobno Bertand i Bon Jovi, s puno aluzija na sličnosti vina i glazbe. Nismo uspjeli pronaći informacije o tome s kojih položaja dolazi grožđe za Hampton Water.

Bon Jovijev projekt ne treba miješati s drugim celebrity roseima.  Miraval Angeline Jolie i Brada Pitta, koji na njihovu nekadašnjem provansalskom imanju proizvodi ugledni Matthieu Perrin, službeno je proglašen jednim od najboljih rosea na svijetu i prodaje se za 20-tak dolara, pri čemu ni Jolie ni Pitt ne koriste svoju slavu za promociju vina. Sting (Tenuta Il Palagio) svoj je toskanski Beppe Rosato od sangiovesea pozicionirao kao nepretenciozno vino od 15 dolara i prodaje ga kao talijanski vinar a ne kao rock zvijezda. Drew Barrymore i Francis Ford Coppola svoje su kalifornijske rosee od crnog pinota i syraha svrstali u isti cjenovni rang. Tako da je Bon Jovi, koji nema svoju vinariju ni vinograde i proizvodi relativno skupi brendirani rose,  zapravo manje konkurencija njima a više, recimo, Kyleu McLachlanu i Blushing Bear roseu njegove vinarije Pursued by Bear, kupaže gotovo identične Hampton Wateru iz vinogada u Provansi i na Azurnoj obali, koji se prodaje za 22 dolara.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.