Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Konzum se neće oporaviti dok forsira Sky Colu i slične proizvode

Nekoliko dana nakon što je Ante Ramljak objavio novi izvještaj o Agrokoru, u kojem se navodi da je samo Konzum u prvih pola godine poslovao s negativnim EBIDTA- om od 75 milijuna kuna, svratili smo u mali zagrebački Konzum na uglu Bužanove i Heinzelove, koji je u prvom dijelu dvijetisućitih radio pod Mercatorovim brandom. Police ovog Konzuma nisu toliko prazne kao što su bile ispražnjene police brojnih Konzuma kad je Agrokorova kriza eksplodirala. One su tek na nekoliko mjesta prazne, no više zabrinjava da se pune drugorazrednom robom. U oči odmah upada nedostatak proizvoda glavnih Agrokorovih žrtava/ suučesnika, poput Francka i AWT-a. Vidjeli smo točno četiri paketa Barilla tjestenine (i to samo jednu vrstu), pa dvije bočice  Heinz kečapa, pa veliki propuh na stalažama s čokoladom Milka, pa tek tri ili četiri vrste Franckovih grickalica. Zato je sve više i više bezimenih proizvoda.

Zanimljivo je da ovaj Konzum ne stoji baš dobro ni s robom tvrtki koje djeluju ili su djelovale unutar Agrokorova sustava. Polica s izvrsnim Laguninim maslinovim uljima također je poluprazna, a ulja su na tridesetpostotnoj rasprodaji, pa sad predstavljaju fenomenalnu vrijednost za novac. Odjel s voćem i povrćem djeluje pomalo tužno i sparušeno.

Slično je stanje već mjesecima i u mnogim drugim zagrebačkim Konzumima, uključujući i neke velike supermarkete. U našem susjedskom Konzumu najviše, ipak, iznenađuje nerazmjerna prisutnost Sky Cole, koja je izložena na bar tri jako vidljiva mjesta u trgovini, i koja je potpuno zasjenila Coca Colu i sva druga bezalkoholna pića. Nismo sigurni je li strateški pametno da downmarket proizvod poput Sky Cole postane ambasador Konzumova branda. Gospodin Ramljak u svom izvješću loše Konzumove rezultate pravda činjenicom da maloprodaja najbolje ide ljeti (prije neki dan Konzum na Murteru bio je prepun gladnih i žednih stranaca), ali i padom broja domaćih kupaca uslijed Agrokorove krize. Police koje podsjećaju na lošije socijalističke godine, i na kojima dominira Sky Cola, sigurno neće vratiti kupce. Konzum je, nažalost, trenutno najneprivlačniji trgovački lanac u zemlji. Stječe se dojam kao da Ramljakovu Upravu za to nije briga.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.