Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Sandi Chiavalon lansirao je nova ulja Romano i Atilio, specijalne blendove za ribu i meso

Obitelj Chiavalon na tržište je upravo izbacila dvije  nove etikete ekstradjevičanskih maslinovih ulja, Romano i Atilio. riječ je o blendovima dizjaniranima posebno za ribu (Romano) i za meso (Atilio). “Romano i Atilio su bili naši nonići. Romano je bio strastven ljubitelj i poznavatelj ribe, a Atilio je obožavao meso,” objasnio nam je Tedi Chiavalon, “Nazive novih ulja posvetili smo njima, ali blendovi su nastali na temelju naših brojnih razgovora s dugogodišnjim partnerima restauraterima, koji su tražili da napravimo koncept sličan ovome”. Romano je blend buže i leccina koji Chiavaloni opisuju kao lagano ulje bez tipične pikantnosti i gorčine ali vrlo aromatično, što ga čini idealnim za ribu. Atilio je, s druge strane, robustno, intenzivno, vrlo pikantno ulje snažne gorčine koje se može nositi s biftecima, govedinom ili mesom s roštilja.”Mislimo da ova dva blenda mogu biti i dobra ulazna ulja za kupce koji možda još ne znaju puno o ekstradjevičanskim maslinovim uljima, jer će ih usmjeriti na ispravno korištenje u jelima i otvoriti im perspektivu sparivanja hrane s uljima”, zaključuje Tedi Chiavalon. 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212277104030330&set=a.1657768251645.93975.1460291401&type=3&theater

Chiavaloni su zadnjih je godinu dana u velikoj ekspanziji. Ove zime lansirali su novu ograničenu liniju mladih maslinovih ulja Chiavalon Mlado (Chiavalon First), započeli poljoprivrednu proizvodnju na golemom zemljištu u dolini Mirne, nakon nekoliko teških berbi obilježenih lošim vremenom berba 2016. je bila senzacionalna, a Chiavalon ulja dobila su niz prestižnih međunarodnih nagrada. PR operacija ove vrijedne vodnjanske obitelji također raste u zanimljivim smjerovima. Chiavaloni su nedavno bili sponzori humanitarnog eventa Hear the World u Zurichu, zajedno s modnom kućom Dior, švicarskom urarskom kućom, IWC Schaffhausen, hotelima Carlton Hotel St. Moritz i brendom Acqua Di Parma, tako da je, u zanimljivom PR potezu distributera i organizatora, 350 gostiju kući otišlo s bočicom Diorova parfema i Chiavalonova maslinovog ulja.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.