metro

METRO snižava cijene za ugostitelje kako bi im olakšao prilagodbu udvostručenom PDV-u

METRO Cash & Carry, trgovački lanac u kojemu se snabdijeva više od 80 posto hrvatskih restorana i kafića, objavio je mjere kojima namjerava pomoći ugostiteljima pogođenima udvostručenjem PDV-a. Kako je objavio portal Ja Trgovac, Metro u prva tri mjeseca 2017. smanjuje maržu i nudi 12 posto popusta na više od 1000 proizvoda koje ugostitelji najčešće kupuju. Proizvode na sniženju izmjenjivat će svaka dva tjedna u svih devet veleprodajnih centara u Hrvatskoj. Ovakav potez očekivan je od lanca kojemu je HoReCa jedan od ključnih generatora prihoda za METRO i lani su u poboljšavanje ponude uložili 80 milijuna kuna. U Poreču su otvorili veliki centar samo za ugostitelje, a u Splitu su preselili i preuredili trgovinu u jednu od najmodernijih u 25 zemalja u kojima posluju. Izvršni komercijalni direktor METROA Vladimir Gnjidić za taj je portal izjavio da su odlučili podržati vlasnike hotela, restorana i ostalih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki, jer su one “temelj razvoja turizma u Hrvatskoj.”  Nakon što su objavili ovaj vrlo inteligentan poslovni potez, Uprava METROA pozvala je sve dobavljače da se uključe u njihovu inicijativu.  Drugi najveći dobavljač u ugostiteljstvu u Hrvatskoj je koncern Agrokor.

FacebooktwitterpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwitterpinterestlinkedintumblrmail

LISTE, RECEPTI...

VIEW ALL

Ova dva profesionalna recepta otkrivaju kako zapravo treba kuhati kelj i blitvu

Zimsko lisnato povrće spada u onu genijalnu grupu…

NOVI ULIČNI POREDAK Pet najboljih street food lokala u Zagrebu

Street food definitivno je najpopularniji zagrebački ugostiteljski žanr.…

Ritz Carlton se širi na more. Njihove tri megajahte bit će ploveći luksuzni hoteli

Pratiti kako luksuzni hoteli pokušavaju zasjeniti jedni druge…

Lone je i dalje vrlo solidan hotel, s ozbiljnim problemima s pićem i hranom

U subotu navečer,negdje oko pola dvanaest, na šanku…

Sedam od deset najprodavanijih whiskyja na svijetu proizvode se u Indiji. Donosimo novi poredak

Najprodavaniji whisky na svijetu je Officer’s Choice, s…

Airbnb ima 25 posto veću tržišnu vrijednost od Hiltona. Budućnost hotelijerstva postaje jako zanimljiva

Agencija Bloomberg procijenila je tržišnu vrijednost Airbnb-a na 30…

Komentirajte