Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Gin Foundry je objavio zanimljivo istraživanje o našoj ljubavi prema ginu (GINFOGRAFIKA)

unusual-gin-weekend-nekic

Web stranica Gin Foundry provela je istraživanje o novoj kulturi gina koja cvjeta posvuda. Tijekom godine anketirali su nekoliko tisuća fanova da bi dobili “reprezentativni uzorak koji pokazuje kakva je percepcija gina i kakve s trendovi oko njega razvijaju”. Istražili su što ljudi misle o craft ginovima, cijenama, koliko i kako piju gin, kako vole da im se toči i slične detalje.  Rezultati su potvrdili ono što svakodnevno gledamo u barovima.

Primjerice, da je ove godine porastao broj ljudi koji žele plaćati premium ginove, štoviše 50 posto ispitanika reklo je da je spremno dati 400-tinjak kuna za bocu. To pripisuju rastu malih destilerija koje stvaraju bliske i emotivne odnose s kupcima. Ipak, kad cijena boce gina pređe 400 kuna, ljubav se naglo hladi. Očekivano, gin se najviše pije u koktelima. On prodaje koktele. Broj ljudi koji piju više od 10 koktela tjedno narastao je na 11 posto, a 18 do 28 posto ispitanika je u zoni od 5 do 10 koktela tjedno. Barovi stalno izbacuju nove koktele, ali većina ljudi i dalje pije gin &tonic. Kompletnu analizu Gin Foundryja možete pogledati OVDJE, ili samo uživajte u njihovoj retro ginfografici

Ginfographic 2015

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.